Verzending & Betaalmethoden

Verzending

Verzending binnen Nederland is gratis, als u uw bestelling naar het buitenland laat versturen rekenen wij daarvoor €4,99.

Een bestelling wordt altijd zo snel mogelijk in behandeling genomen. Wij verzenden een bestelling altijd binnen één tot drie werkdagen via PostNL met Track & Trace, zo kunt u volgen wat er gebeurt met uw verzending. Zodra het horloge op de post is gedaan, krijgt u meteen de Track & Trace code van ons. Het is natuurlijk belangrijk dat uw horloge heelhuids aankomt, daarom pakken we het horloge goed in. Het horloge zit in een doosje met beschermlaag en daaromheen zit bubbelplastic.

Als u uw horloge verzekerd wil laten verzenden, kost dit €14,99 extra. Het horloge is dan verzekerd tot €5500 bij verlies of schade tijdens de verzending. Bij de ontvangst van uw bestelling moet u dan een handtekening zetten.

(Dit zijn onze richtlijnen, vaak is het horloge dezelfde dag al op de post gedaan en heeft u het horloge binnen twee werkdagen thuis.)

verzending

Betaalmethoden

Als u het horloge op komt halen, is het mogelijk om contant te betalen. Wij maken facturen via onze website, daarom is het noodzakelijk om via onze website te bestellen. Hierbij krijgt u ook de keuze om contant te betalen bij het afhalen.

Om online betalingen veilig en snel te kunnen ontvangen op onze website gebruiken wij Mollie, dit is een Nederlandse betaalprovider. Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen uit één van de volgende betaalmethoden:

– iDeal
– Overboeking
– Bancontant
– SOFORT Banking
– Giropay
– KBC/CBC
– Belfius Direct Net
– ING Home’Pay

Wij accepteren helaas geen creditcard en PayPal meer. Dit vanwege de enorm hoge kosten, lange wachttijden en onze veiligheid tegen oplichters.